Op zondag 14 juni om 22.00 uur begint de wedstrijd Nederland – Japan. We kijken die wedstrijd in het wielercafé. Geen vieze Japanse visgerechten maar gewoon wielerbier en eigen koffie om de ogen open te houden.
Een aantal spelers van Japan kennen we uit onze competitie. En dan weet je ook dat Oranje moet aantreden tegen een geduchte tegenstander. Meteen al een spannende wedstrijd.
De eerste stap op weg naar de finale in New York. Lees meer in de berichten over de wraak op Argentinië. Zou het zover gaan komen?